Wednesday, September 1, 2010

Rindu

ye..saya rindu la kat en suami.next week mmg la jmp tp bz nk raya so bdua dalam kete je la kot..n en suami by 5th raya (selasa) dh gerak balik ke brunei..xleh amik cuti lama sbb bulan 11 akan cuti lama..so simpan cuti la yer..and en suami pn bz skrg ni..malam kul 11++ baru dia akan call or sms..so kena la jadi isteri yang memahami.. kami akan gerak balik ke gombak on monday n i plan nak masak untuk en suami la..plan nya spaghetti..but hubby ada request nk begedil skali n ayam masak merah..uwaaaa...banyak nyer la plk? so i plan spaghetti + meatball (yantie sila kasi resipe) n then baru masak ayam masak merah for tomm tu ke..sbb flite hubby kul 1tgari.. so alang2 nk raya ni..n 1st time as wife, menantu and mommy to be..saya mahu kasi upload our pics..last year la ni dikala bgelar tunangan.. :)

Luv u..

En suami sengih lbey..mata pn sepet!
xcomey pun la yang.. :)
malu nk posing.. :)
luv u alwiz..
p/s : saya malas edit..n sbrnya xreti pun..hehehe..n rindu nak pakai baju ada shape! :P

2 comments:

basiqRadzai said...

Love u as always yang!!

Deqna said...

hai salam kenal:)

awak ada tanya pasal bedung / barut kalerful kan.. ok yg gambar kat entry yg awak komen tu selimut, tapi saya wat kan jadi bedung.. tu dari pureen lah..

tapi saya ada gak beli barut dan bedung bercorak dan colorful, tapi beli on line lah.. cuba awak gi blog nie yer

www.mybabycomel.blogspot.com

mcm2 ada kat situ... sila lah yer..