Tuesday, July 16, 2013

Fridge Magnet : Collection

My current Fridge Magnet Collection...

Bila la nak masuk rumah sendiri ni...

and nak beli magnetic board if fridge rasa2 x muat suami beli fridge kecik ke kan...

Magnetic board either from here or here *bibi shared me this blog*


Malaysia

SEA

ASIA

UK & Europe

Others
Others

HK - what i bought during our triple celebrations' trip

Belum share lagi from US that my sis bought for me...and from my fren yang baru balik dari Europe...

Belum beria lagi smpi nak beli FM dari orang perseorangan...hehehe

3 comments:

FY said...

nice collection..i pun mengumpul FM jugak..hehe..best kan..=)

Anonymous said...

Buatla satu group USA kuiku.. Btw, mana vietnam yg org kasi dulu

My Love.. said...

FY,

mmg best..tp mostly yang oversea orang la kasi..sendiri x pergi2 lagi..hehehe..

Ano aka Kak Yong,

Tgh mencari FM awal2 USA tu dl...NYC and Chicago ni...ala vietnam tu erkk...kena cari la nampaknya..hahaha