Wednesday, August 25, 2010

Ramadhan 15

Sudah separuh jalan posa kita..n lagi 15hari..RAYA..
tapi setelah 14hari bersahur..for the 1st time ari ni bangun sahur lewat..uwaaaa....xsahur satu hal la..tapi masalahnya berbuka semalam makan cucur buatan sendiri (skrg rajin :P )..makan ada la dalam 10biji..tp tu je la..xmakan nasi..
So skrg hanya dengan makan cucur n sahur hanya sempat makan kurma 4biji n air masak segelas..akan kugagahkan selagi terdaya..skrg dh almost kul 1pm..xkan nk bbuka kot kan..5hours to go..leh punya!!
tapi sahur tadi sempat bukak periuk n nmpk sup ayam yang saya request mak masak tp xsmpt dimakan..so smpi opis tadi call mak tanya sup dh masuk dlm peti sejuk ke.. :( mak pun ckp teringat la tu..sdey nyer saya...dah la perut berbunyi2 sudah ni..sian kat baby.. p/s : En suami skrg selamat dh smpi Spore..dia ada meeting esok..btw yang..zurai nk handbag raya!!! :)

2 comments:

swit@kon said...

hihihi kesian mak buyung..
tak sabarnya aku tunggu isnin.. jumpa korang. yeay!!!

btw, Basiqqqqqqqqqqqqqqqqqq nak kasut Charles n Keith. Size 36. Thanks. (lagi tinggi lagi bagus!!!)

My Love.. said...

tu la..sian kat aku..aku melantak kurma ngan banyaknya tadi..so setakat ni leh tahan tapi baby xgerak banyak.. :(

yea...kita jmp isnin depan..

basiq tgh shoppin tu..coach sana murah tp dia xmo belikan sbb dia kata xmo manjakan aku..aku cakap xmo coach dah..nk up sket..gucci ke..hahahaha..LV or chanel xmampu lg..