Friday, October 5, 2012

Happy Birthday Hubby!!

05/10/2012

Last 20-series for my beloved hubby...

Yang...moga apa yang kita impikan *as per what i wished  tepat pukul 12am and sent thru sms* akan termakbul...

luv u and we miss u!

i called him mayb dlm pukul 11.55pm 04/10/2012..sbb our lil boy dh ngantuk giler..sian si kecik mama xkasi tido..ahaks..so once babah angkat call, n mama x buat loudspeaker..so si kecik saw our raya photo kt phone..so keep on "babahhh...ma babah"..and me saja bertanya.."who is this *pointed at him*..and my lil boy replied "fayuuqq...aroooq"" so hubby dgr i guess..after 1 minit baru on loudspeaker and en suami pn "farouq...farouq.."..and the lil boy tersengih2 malu..hehehe...comey je..

HAPPY BIRTHDAY my hero :) my luv 

From ur luvly wife

and not to forget..ur handsome son! :D
p/s : we are still waiting for the good news :)

No comments: